måndag 13 april 2009

Påsken är över...

Ja då har denna påsk nått sitt slut och vi är återigen själva. Vi har haft en lugn och underbar påsk.. Sååå himla kul att hela familjen kunde komma hit.. Allt har gått bra trots att vi bor lite trångt...
Ja, i lördags på påskafton målade vi oss och gick runt till lite grannar här och delade ut påskbrev. Elias och Filip fick både godis och pengar och det var väldigt uppskattat... Tyvärr orkade inte solen sticka fram bland molnen så det var rätt kyligt ute...
På kvällen åt vi en god påskmiddag med mycket mat!
I går packade familjen ihop sina saker efter frukosten och vi for in till stan innan de fortsatte hemåt...
Vi städade och tog det lugnt.. Sen tog vi en promenad ner till udden och Mia & Uffe & co.. På hemvägen gick vi förbi Laufey & Björn... Sen kom Laufey hit och vi satt ute på altan i solen och drack varsin öl.. Sen kom Mia, Uffe, Kevin, Agneta & Christer och kikade på köket och fick lite att dricka...
Kvällen tillbringade vi i soffan och slöade.. Även våra två kissemissar.... =)
Jag kan oxå berätta att jag fått ÅRETS första myggbett.... Suck... Och värre lär de bli...

I dag har jag och Laufey varit ute på en långpromenad.. Himla skönt...
Sen ska jag ladda för jobbet i morgon och efter det ska jag på möte med Försäkringskassan...

Här kommer lite kort sen helgen....

Filip & Elias

Kevin & Elias

Elias målas till påskgubbe

Filip blir oxå en påskgubbe

Syrran nere på bryggan hos Mia & Uffe

Jag i cowboyhatten

Mamma & Filip är i skogen

Pappa & Filip

Påskmiddag

Påskmiddag

Trötta kissemissar

Ja så här har min helg sett ut... Tillsammans med hela familjen... KUUUUL!! Ses snart igen!

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: