torsdag 30 april 2009

Valborg..

Valborgsmässoafton och solen skiner... Underbart!! Vi var in på stan förut och handlade men först tog vi en avstickare och åkte till Stugsund och hjälpte en vän att putsa fönster.. Sen fortsatte vi till E-Center och handlade grillkött till kvällen och lite annat smått o gott... Så jag stod som pensionärerna och provsmakade olika korvar och potatissallad.. Ja ni vet när man får provsmaka i affärerna.. Hahaha... Ja ja men gott var de... =) Det fick bli min lunch...
På vägen hem fick jag äntligen samtalet som jag väntat på... Men.... Utfallet blev väl inte riktigt vad jag väntat men vi ska hålla kontakten och se vad som händer framöver... Ja ja... Synd men ändå skönt att veta...
Ikväll kommer några vänner och vi ska grilla och sen ska jag göra en "sommartårta" till efterrätt.... Så i morgon kanske det kommer lite kort...

Ha en bra valborg!

Inga kommentarer: