tisdag 28 april 2009

Kommentera tack!

Vaknade 5 i morse av att det SMALL!!! Ja det kan jag lova att det gjorde.. Var så trött först att jag inte fattade vad det var men sen hörde jag och såg!!! Det åskade!! Både small och blixtra samtidigt... Shit alltså!!! Somnade i alla fall om och vaknade vid 8 helt slut i kroppen.. Tog mig ut och hämtade tidningen och gick o la mig och läste igen.. Skönt!
Städade här på förmiddan sen duschade jag och åkte till Bollnäs.. Sa upp mitt träningskort och var till jobbet och grejade några kunder.. Sen till Mia en sväng på jobbet och på hemvägen stannade jag till hos ett par kompisar och fikade... De hade fått kattungar som nu är 7 veckor... Men sååå söta! Små dunbollar.... Hade kunnat tagit med en hem men det får allt räcka med två...
Tog mig mod till och ringde ett samtal idag.. Kändes positivt.. Skönt... Hoppas vi kan pratas vid snart igen.. =)

Hörde av mamma att du provade mitt recept idag Birgitta.. Hoppas det smakade... =)

Var ett tag sen jag skrev detta men det skulle vara kul att veta vilka ni är som läser... Några vet jag.. men inte alla... =)

Nä, ska kolla på TV nu och ta det lugnt.. I morgon ska jag nog baka lite kanske...

Höres!

3 kommentarer:

Anna sa...

Får du ingen kommentarer gumman:-)

Jessica sa...

Jag är in och kikar på ditt liv lite då och då, men det vet du ju =)

du vet väl att även jag har en blogg...... ;)

Malle sa...

Tack för att ni svarar.. =) Jodå, jag är allt inne på din hemsida o kollar läget Jess... =)
Ha de bra!

Kramen