tisdag 21 april 2009

Tristess...

I morse när jag kom till jobbet sa jag till jessica att jag åkt till jobbet på 40 minuter... Men du vet väl att det är trafikvecka nu fick jag till svar... =) Oups... Tur att jag inte såg nån patrull efter vägen... Har ju lite svårt med det där med gasen ni vet... Kan ju lätt gå lite för fort... Men på hemvägen satt jag in farthållarn och höll hastigheten... =)
Ikväll åt vi potatis, korv och spenatstuvningen men den sistnämnda blev inget bra tyvärr.. Köpte ICA:s spenat i dag men tacka vet jag Findus...
Trött som bara den är jag men måste kolla på TV klockan 21...
Jobbet gick väl sådär idag...Går sååå trögt och idag har jag haft hjärtklappning igen.. Jobbigt...
På lunchen var jag, Karin, Marit & Jennie och åt sopplunch på Församlingshemmet.. Gott!!
Pratade precis med en nyfunnen vän, himla trevlig tjej! Så jag ska åka o fika hos henne nån dag..
Men sen väntar jag fortfarande på ett samtal och dagen D närmar sig med stormsteg... Undrar hur det samtalet kommer att sluta?? Ändra upp som en sol eller pladask ner som en pannkaka... Jag hoppas ju självklart på det första... =) Kryptiskt va?? *s*

Ha en bra kväll!

Kramar

Inga kommentarer: