lördag 4 april 2009

Våren är här....

Ja och hoppas den stannar nu oxå.. I dag har det verkligen varit kanonväder ute.. Sååå skönt! Jag har städat gäststugorna så de blir fina tills hela familjen kommer i påsk... Sen kom Pilla så vi var ute och gick en långpromenad.. Jätteskönt! Det är alltid lika kul att träffas och jag tycker så himla mycket om dig Pilla!! =)

Har ju för övrigt inte skrivit på några dar men dels har jag inte haft tid och sen har jag inte mått bra...
Men i torsdags var oxå en himla fin dag och vi sågade ner träd härute så vi får plats med utbyggnaden vi ska göra... Sen åkte jag in till stan och skulle vaccinera Sotis... Men.... dels var det andra gången han åkte bil så han bajsade i buren på väg till veterinären... Stackarn... Sen satt jag ver en timma innan det blev vår tur... Och då fick veterinären se att Sotis hade öronskabb... Suck... Han kan ha fått det från sin mamma eller från Simba för det är väldigt smittsamt så på tisdag ska Robert åka in med Simba så han oxå får antibiotika...

Tänkte skriva i går men det blev inget för jag mådde piss... Var tung i hela kroppen och ont i huvudet och svimfärdig så jag var totalt orkeslös... Jättejobbigt... Gick och la mig tidigt och sov hela natten men vaknade 7 i morse.. Ut och hämtade tidningen, läste den, sen somnade jag igen... Och Sotis var lika trött han tror jag för han orkade inte gå upp förräns Robert gick upp vid 10 tiden...

Ja och nu är det kväll och vi har grillat och ätit potatisgratäng.. Nice =) Har druckit lite vin oxå men nu blir det inget mer för jag ska åka till IKEA i morgon bitti... Måste dit och komplettera lite till köket...

Ja men då har ni fått en liten uppdatering så vi hörs förmodligen i morgon!

Natti natti!

Inga kommentarer: