måndag 20 april 2009

Vilsen...

Ja det är kanske så jag känner mig lite grann just nu.. Man hinner ju tänka en hel del under resans gång till Bollnäs varje morgon och i dag snurrade det allt bra i "bollen" när jag åkte dit...
Om allt och ingenting.. Vad jag vill göra när jag "blir stor".... Ja det kan man ju fråga sig.. I varje fall vet jag just nu att jag måste göra nåt åt min jobbsituation, är fruktansvärt less dels på att pendla dessa 11 milen varje dag och även på jobbet... Men jobb växer ju inte på träd direkt... Tankarna snurrar och jag har en massa idéer om vad jag skulle vilja göra men sen kommer man till detta MEN... Ja det kanske löser sig framöver... I varje fall känns det som att mitt nuvarande jobb är på tok för stressigt för mig och det är ju därför jag är sjukskriven på halvtid...

Var hos tandläkaren i morse och jag hade ett hål så nästa onsdag ska jag till tandläkaren i Söderhamn och laga... *Stålarna bara flyger iväg*....
Ikväll när vi hade ätit så tog Robert och jag en promenad, det var skönt...

Nä, dax att ge missarna sina örondroppar sen är det natta...

Natti Natti

Inga kommentarer: