onsdag 29 april 2009

Soooolen skiner....

Vad skönt det är när det börjar bli varmt och skönt igen.. Har tvättat och hängt ut..
Mäklaren har varit här idag och ska värdera om huset... Hoppas de blir bättre den här gången.. =) Sen åkte jag in till stan och gick på en butik som sålde ut resterande som blev kvar efter en guldaffärs konkurs här så jag köpte en jättefin silverring och en ring tilll.. Det var 70% rabatt så det blev inte många hundra... Kul! Hade ju mycket ringar förr men har inte haft på flera år så nu är det väl dax igen...
Robban är inne i stan och skriver prov för jägarexamen.. Hoppas det går bra.. =) Och jag sitter här och tar det lite lugnt...
Bakade en sockerkaka på förmiddan o bjöd mäklarn på.. =)
Funderar på vad jag ska göra för käk... Får bli nå enkelt...
Nja.. Nu har jag nog inte så mycket mer att säga här just nu... så...

Hejdå bloggen...

Inga kommentarer: