torsdag 16 april 2009

Men vad blir dé??

Vaknade i morse och tittade ut... Vad får jag se??? Jo en MASSA SNÖ!!! Men ska det inte vara vår nu?? Sååå less jag blev... Ja ja.. Tog mig till jobbet i alla fall... Åkte och tränade styrketräning oxå.. Konstigt hur det är egentligen... När jag inte känner mig riktigt 100, ja då tar jag ut mig till max och tvärtom.. Så NÅGOT slut jag var efter träningen sen...
Jag, Marit och Karin åt sopplunch i dag igen på Församlingshemmet.. Himla god soppa dom har... Kan jag rekommendera till er Bollnäsbor som läser... Vilka ni nu är.. =) Får ju sällan nån kommentar... Så det vore trevligt att få se lite bokstäver där....Hahaha
I går skulle jag ha varit till läkaren men sköterskan ringde mig på morgon och meddelande att farbror doktorn var sjuk så jag har fått en ny tid i morgon istället..
Var på Aqua Rena sen med Lisette och barnen så jag började med att simma 1000 meter.. NICE!
I går kväll hade jag "sminkparty" eller vad man ska kalla de... Mysigt hade vi de i alla fall.. Jag, Lena, Laufey och Fia fick en demonstration av Mary Kay av Jessica.. Det var Jessicas första "klass" men hon skötte sig galant..
Vi fick varsitt hårband som vi skulle söätta på oss men jag har nån konstig form på skallen så jag kan inte ha såna där.. Fick ta mitt eget.. Hahaha.. Sen fick vi tvätta av allt smink med rengöring, peeling, olika sorters krämer osv.. Himla skönt var det.. Så jag beställde lite grann... Men sen kommer hon tillbaka och ska ha en klass till om några veckor... Och då ska jag få sminka mig.. Kul!

Nä, nu har jag inte tid med er mer, måste kolla på Stockholm-Arlanda..

See ya!

Puss & Kram

Inga kommentarer: