tisdag 7 april 2009

Grått & trist...

Vart tog våren vägen??? I dag har varit sååå himla grått och dimmigt och så trist!! Haft utbildning i dag igen och jag tyckte det var roligt.. Tur kanske att jag är lättlärd... Men det kommer nog bli kanon med det nya systemet...
Marit och jag var till Församlingshemmet och åt sopplunch.. Köttfärssoppa med Curry och Spenatsoppa med ägghalvor... Jag som annars älskar spenatsoppa tyckte inte om det så mycket i dag... Vet inte vad de hade haft i den soppan men det kändes lite som gelé.... Ja ja köttfärssoppan var i alla fall kanongod!

Mötte upp Robert i stan och vi var och handlade påskägg och godis och lite annat.. Men maten ska vi handla i morgon...
Ska lämna in min bil i morgon oxå... Det ska bytas kamrem, vattenpump och bromsbelägg bak...

Robert har varit till veterinären med Simba i dag... Så han har oxå fått medicin idag...

Men... jag skrev ju förra veckan att det får vara slut med att läkare ska stoppa upp saker i rumpan på mig och jag trodde att det var så oxå MEN.... idag kom en kallelse till Koloskopi!!! SUCK och DJUP SUCK!!! Ska ringa i morgon och kolla om jag verkligen behöver åka på det....

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och slappa...

Have a nice evening!

Inga kommentarer: