fredag 9 april 2010

BVC

Haft en helvetes natt rent ut sagt.. Tindra har haft ont i magen så vi har varit vakna i stort sett hela natten... Jobbigt men det är ju så.. Det är ju övergående i alla fall...
Regnade på förmiddan men jag trotsade det och hann ut på en kort promenad innan det var dax att fara in till stan och BVC..

Tindra väger i dag 5280 gram och var 56,3 lång.. Hon hade ju gått upp en del men det var ju 2 veckor sen vi var där sist och det har ju varit påsk och då åt hon ju en del påskmat så... Nädå, skämt å sido.. =)

I kväll har vi ätit hemmagjord pizza, gott.. Kan lova att jag var bästis med Sotiz medans jag skalade räkor.. =)

Nu ska jag njuta till sista avsnittet av Solsidan sen kommer jag stupa i säng känns det som...

Väntar på morgondagen så vi får ta en riktig långpromenad igen.. Har nästan blivit som ett gift nu när jag väl kommit igång och det känns ju kanon.. Har tappat ett kilo till i vikt så totalt 16 kilo nu sen förlossningen.. Men har som mål att gå ner 10 kilo till dopet.. Gick ju upp 21 kilo med Tindra men det ska snart vara borta... =)

Trevlig helg!

1 kommentar:

Anncha sa...

Men va jobbigt detta m magen, men fortsätter ni med Nutramigen kanske det hjälper. Va inte längesen ni började igen??!! Eller hur? Stackars Tindra OCH er som inte får sov...det e gräsligt!

Vi får ses snart, ta en tripp t Cina som vi sa. Kanske nån dag t Veckan? Kan höras.
Kraam