måndag 5 april 2010

Påsken är över...

Ja då var påsken över och vi är hemma i Jonskär igen.. Kom hem igår eftermiddag... Var himla skönt att komma bort ett par dar och dels träffa familjen men oxå bo på hotell och rå om oss själva..

Vi var ju hos syrran hela påskafton och åkte tillbaka till hotellet på kvällningen.. I går när vi ätit frukost och gjort oss ordning åkte vi till syrran igen innan vi for hemåt Hälsingland igen...

Kan sammanfatta helgen att den varit kanon!!

Har ju tagit en hel del kort men de flesta korten ser alla jag fotat ut som miffon så jag vet inte vad som hände.. =) Ja ja.. Här kommer i alla fall några av de bättre korten... =)

Milo och hans farbror Conny på Milos 4 års dag



Milos tårta



Tindra och faster Angelica



Moster Anna-Karin, Kusin Filip med Tindra



Tindra med kusinerna Elias och Filip



Mormor och Tindra



Elias och Tindra myyyser på hotellrummet



Pappa och dotter myser på hotelrummet



Stefan och Tindra



Får jag lov att presentera Susy, Tindras nya kompis.. Denna fulfina docka fick hon av sina stolta moster



En mycket stolt moster ger Tindra mat



Natten har gått helt okej måste jag säga även fast trollungen börjar bli förkyld så hon har varit lite gnällig..

I dag kom Åse, Lasse och Emma och hälsade på.. Tindra fick jättefina kläder av dom, bilder kommer senare..
Tindra låg i Emmas famn hela tiden och myste som bara den.. =)

Nu ska jag försöka uppdatera mig lite på elmarknaden om vi ska behålla eller byta elbolag...

Gokväll!

1 kommentar:

Jessica sa...

Tjenixen!!

Har nog sullat bort din e:post adress.. kan du maila mig din "nya" är du supergullig!!
Kramis