fredag 23 april 2010

På hemmaplan..

Ja då var man hemma i Jonskär igen då.. Veckan hemma hos mamma och pappa gick otroligt fort och jag hade kunnat stanna längre kände jag men samtidigt har vi ju en sambo och pappa hemma som ville ha hem oss.. =)
Det har i alla fall varit underbart att vara hemma och tack mamma och pappa för all hjälp med bilen och med Tindra.. Vi älskar er!
Tindra har njutit i fulla drag hos mormor och morfar, det har märkts..=)
Har varit såå skönt att få hjälp med Tindra på morgonen av mamma så jag fått sova ut lite..
Önskar att vi hade lite närmre till varann såna här tillfällen.. Att bara kunna åka hem till mamma och pappa när jag känner för det...

I onsdags jobbade mamma så då gick jag, Sara och Inger ner på stan med barnen.. Sen på eftermiddan åkte jag och Tindra till kusin Marie och hennes familj och hälsade på. Linda och barnen kom också dit! Jättekul att ses var det!! Kort kommer senare för jag har inte orkat ladda över korten från kameran än..

I går var det dax för hemfärd och klockan blev efter 14 innan jag hade packat och fått med allt och kom i väg hemåt...
Åkte över Falun igen, litelängre men jag känner igen vägen och tog det lite lugnt... Trollungen måste jag verkligen berömma som sov hela vägen utom när jag stannade vid rastplatsen ovanför Enviken och gav henne mat...
Ja, klockan var 19,30 innan vi var hemma i går kväll.. Trötta så det blev natten ganska snabbt!

Robert klev upp före 04 i morse och for sista dan upp till Sundsvall och tentade..
Tindra har varit vaken större delen av natten och fått mat rätt ofta så jag är jättetrött i dag..

Tog en promenad på förmiddan innan vi åkte in till stan och handlade.. Och hämtade ut mitt efterlängtade paket.. Tunikan passade men jackan jag längtat efter var för kort i ärmarna tyvärr..

I kväll var det tacofredag som vanligt och Lena och Hampus kom och käkade med oss då hon är gräsänkling i kväll.. =)

Nä, nu ska jag nog lägga mig och hoppas på en bra natt...

Gonatt!

Inga kommentarer: