lördag 17 april 2010

Tivoli..

Började förmiddan att ta en promenad med Tindra ner till stan och apoteket. Skulle hämta ut mer medicin till mig men det var ju slut när jag kom dit så jag får gå till sjukhuset i morgon istället..
När jag kom hem kom Inger och Sara och ville se lilla trollungen så Tindra fick jättefina kläder.. (kort kommer senare)

På eftermiddan åkte jag och Tindra upp till Nobel och träffade Ia och barnen som kom från Forshaga.. Barnen åkte karuseller och vi gick runt och kikade i snålblåsten innan vi åkte hem och fikade.. Fick följa med ut och provåka Ia:s Porsche Cayenne Turbo som hon åkte i... Oh my god säger jag bara.. Ut på flygfältsrakan och tryckte på sportknappen och kickdown och sen bara det iväg kan jag lova... Det blev sånt jäkla sug och kändes precis som bilen stegra och vi lätta från marken.. =) Häftig känsla!! Bara genom att trycka på sportknappen gjorde bilen 150 HK till...
En sån vore inte fel att äga men jag skulle nog aldrig ha råd att äga ett sånt vrålåk!! Bild kommer senare..

Nu ikväll har vi ätit tacos.. Gott!!

Nä, nu ska jag lägga mig..

Natti natti!

Inga kommentarer: