lördag 10 april 2010

Igen...

Ja det blev en skitnatt inatt igen.. Jobbigt som fan och tålamodet tryter men vad ska man göra? Det är bara att bita ihop och le!! =)
Men såna här dagar känns det oxå som att det inte handlar om OM utan NÄR jag kommer ta min första cig igen... Ja jag vet att vissa av er tycker jag är puckad men nu är det som det är och än har jag ju faktiskt inte rökt...

Jag och Tindra tog en ca halvtimmes promenad förut men ska snart gå långa rundan.. Skönt ska det bli!!

Ikväll blir det grillat! =)

Ciao!

2 kommentarer:

Karin sa...

Uscha vad tråkigt! Det går över om nån månad... om inte tidigare, men det är skit när man befinner sig i det... och jag förstår dig att du känner att du vill röka... MEN SNÄLLA, gör inte det : ( Hon kommer ju inte sova bättre för det!? Du kommer bara att få dåligt samvete över det och inte må bättre precis... Massor av kramar!! Du är så stark!!! Du fixar detta!

Jenny Holmberg sa...

Hej Malin! Läser om tindras magproblem,har du testat att utesluta mjölkprotein? Min lillkille var allergisk mot det och hade magproblem,jag testade allt jag kom på ändå tills han var ca 3 månader och jag insåg att han var mjölkproteinallergiker. (Inte laktos) Säger inte att Tindra är det,men du kan ju alltid testa att utesluta allt med mjölkprotein i under 2 veckor. Tror det finns särskild ersättning på apoteket. Kram Jenny Holmberg