söndag 18 april 2010

Helgen...

Då har redan 3 dagar gått här i Karlskoga... Och de har gått himla fort måste jag säga..
I morse efter frukost tog jag och Tindra en timmes rask promenad upp till lasarettet och apoteket.. Skulle göra ett försök att hämta ut min medicin där men den var slut där med...
Efter lunchen gick vi alla till farmor och farfar och fikade.. De tyckte hon var så söt så...

Fick en sån rolig historia på mailen av Tessan.. Jag skrattade så jag höll på att pissa i byxorna.. =) Här kommer den..

Det var en dvärg som alltid fick skavsår i underlivet när det regnade ute. Hon gick tillslut till gynekologen. Gynekologen kunde inte se något fel, men bad henne komma tillbaka om det skulle uppstå igen.
Dvärgen gick hem, men nästa gång det regnade så fick hon skavsår igen. Så hon gick tillbaka till gynekologen. Han kollade i hennes underliv och frågade om han fick använda skalpellen lite. Dvärgen sa att det gick bra. Efter en stund frågade gynekologen hur det kändes.
- Jo det känns bättre till vänster.
- Okej, sa gynekologen och fortsatte. När han var klar bad han henne att hoppa ner.
- Hur känns det nu?
- Jo det känns jätte bra till höger med. Vad har du gjort?
- Jag skar av 10cm på dina gummistövlar.


Och jag lovade ju att lägga ut lite kort så här får ni se lite vad vi gjort under dessa dagar..

Tindra sover så gott i spjälsängen hos mormor och morfar



Vrålåket jag fick testa i går.. =)



Gammelfarfar och Tindra



Gammelfarmor, jag och Tindra



Tindra så fin i sina kläder i dag



Nu ska jag lägga mig och kolla på TV.. I morgon bär det av till Bäckhammar och min mormor..

Hej svejs!

1 kommentar:

Albin sa...

Sötis där : ))