måndag 12 april 2010

Vilken underbar dag..

Började dagen med en långpromenad med Lena och Hampus. Vi tog långa turen igen ända bort till Humlan.. Men i dag gick "mördarbacken" bra, så det känns att man börjar få upp konditionen lite kanske i alla fall.. =)
Det gick även lite fortare att gå rundan i dag och det kommer det väl förmodligen göra för varje gång men det blev i alla fall 1,5 timme drygt..

Efter en kaffepaus i solskenet hos Lena och lunch hemma som Robert gjort i ordning med kyckling och ris så blev det en promenad till på ca en halvtimme..

Har ju varit så otroligt skönt väder ute i dag, strålande sol...

Ville inte gå in när vi kom hem och trollungen sov så gott i vagnen så jag drog i gång och skotta bort all snö på trätrallen och den är "bara" 3x3 meter och typ 1 meter snö på... Kan lova att det känns i armarna nu och värre lär det väl bli.. =) Men nu har jag gjort mitt för i dag så det är bara att invänta morgondagen för en ny promenad..

Ska börja packa lite smått också för på torsdag åker Tindra och jag mot sydligare breddgrader ända ner till Karlskoga och mamma och pappa.. Robert ska vara hemma och plugga för hela nästa vecka har han tentor så då passar vi på att åka hem och hälsa på..

Ska kolla på Håkans Bar nu innan det blir en dusch och sängen...

Natti natti!

1 kommentar:

Karin sa...

Vad duktig du är!!! Själv har jag haft en jävla skitförkylning och därmed inte rört på mig ett smack! Men det är bara att ta nya tag! Kram på Er!!