tisdag 13 april 2010

Våren är här för att stanna..

Natten har varit lite bökig igen, har inte fått sova så mycket.. Vaknade vid 06,30 i morse och då var det dax för mat igen...
Då satt Simba och vaktade på något bakom vinstället... EN MUS!!! Och där satt han ända till 11,20 utan att få tag på den.. Och inte jag heller...
Ja i varje fall tänkte jag att vi kunde slumra en liten stund till när Tindra fått mat imorse för sen skulle vi ut och gå med Lena och Hampus men vi vaknade inte förräns 09,20 så det blev ingen promme då...

Och innan jag åkte till stan skulle jag in i gäststugan och vem satt där inne då om inte Sotiz.. =) Han hade varit inlåst sen igår kväll stackarn.. Och han måste ha hållt sig oxå tack och lov..

Har fått på sommardäcken i dag, Tack Anders!
Robert och jag var och handlade innan vi skyndade oss hem och åt fiskgratäng.. Sen gick vi på promenad med Laufey och Björn! Så det blev en timme i dag med.. Sååå himla skönt!!

När vi kom hem satt Sotiz och passade på musen som fortfarande är kvar inne... Men.. Förmodligen inte på samma ställe.. Och nu har det precis varit skiftbyte så nu är Simba där igen..

Nu ska jag sätta mig skriva kuverten till dopinbjudningarna..

Tjing tjing!

Inga kommentarer: