söndag 25 april 2010

Ja då var helgen slut...

Hann med en promenad i går innan vi gick till Laufey och gratulerade henne på födelsedagen... Hon hade bakat en massa goa tårtor igen.. Ja hon är verkligen grym på att baka.. Och nu vet jag vilka tårtor det blir till dopet.. =)



På kvällen käkade vi pizza med Anders och Lena.. Jag åt en halv pizza och sen knallade jag hemåt vid 20 tiden med Tindra.. Sen började jordbävningen i magen.. Men fy fan vad jag mådde illa och hade ont i magen.. Så jag har sprungit på toa hela natten... Men är bättre i dag tack och lov..

I dag har Tony och Anneli varit här och hälsat på, jättekul! Vi tog en långpromenad i det fina vädret.. När de åkt kom Bosse och hälsade på.. Han hade jättefina kläder med till Tindra..Sen kom André och sist Peter.. Ja så det har varit fullt upp hela dan.. Men jag har hunnit med en promenad till.. Nice =)

Nu händer inte så mycket mer utan det blir en lugn kväll.. Skönt dé!

Har ju lovat lite kort så här kommer de..

Fina kläder från Ia och hennes familj



Fina sommarkläder från Inger och Jan



Pyjamas och fleecejacka från mormor



Tindra får mat av morfar



Mormor myser med Tindra



Min kusin Marie och Tindra



Min kusin Linda och hennes Jenny



Tindra och hennes tremänningar Hannes, Joakim, Ellen och Jenny



Nä "gött fölk", nu tackar jag för mig och inväntar morgondagen och mördarbacken.. =)

Inga kommentarer: