måndag 19 april 2010

Tindra 2 månader

Idag blir Tindra 2 månader.. Det har gått så fort och jag märker verkligen hur hon utvecklats bara de senaste dagarna.. Så Robert kommer nog tycka att hon växt när vi kommer hem.. Och han saknar oss nu och vi han.. Vi har ju ändå varit borta sen i torsdags så vi kommer nog åka hem på torsdag istället för fredag... Ja hade det varit jag så hade jag längtat ihjäl mig efter Tindra så jag förstår att han vill att vi kommer hem.. =)

Jag, mamma och Tindra åkte till mormor och hälsade på idag.. Jättekul eftersom det var väldigt längesen jag var där..

Jag, Tindra och gammelmormor



Tindra, mormor och gammelmormor


Mammas trollunge =)



När vi kom hem tog jag en promenad till Staffan och Birgitta men hann inte vara där länge innan Tindra vaknade och var hungrig så då var det bara att knalla hem för jag hade ingen mat med mig...

I morgon är både mamma och pappa hemma så då ska vi ta det lite lugnt... Och jag ska ta lite kort på grejer jag ska sälja, sen måste jag göra klart alla kuvert med dopinbjudningar..


Natti natti!

Inga kommentarer: