torsdag 8 april 2010

Det duggar inte tätt mellan varven inte....

Nä, hinner inte med att blogga varje dag.. Har fullt upp med trollungen.. Hon har varit lite gnällig sen vi kom hem från Sthlm, dels har hon ont i magen och sen har hon fått feber och blivit förkyld...
Så i förrgår natt var jag vaken varannan timme så igår var jag bra mosig i skallen kan jag lova..

Eftersom hon har varit så hård i magen och vi provat det mesta så tyckte Ewy på BVC att vi skulle testa Nutramigen, den laktosfria ersättningen, och redan efter ett dygn märker vi stor skillnad.. Hon är mycket lugnare och drar inte ihop sig så längre och främst.. Hon har BAJSAT!! Thank god!!

I dag har jag och Lena varit ute på en riktig långpromme på nästan 2 timmar.. Det var otroligt skönt!
Sen kom Pilla och hälsade på, alltid lika kul! Så nu ska jag försöka ta mig en tur till Bollnäs nästa vecka... Och då får jag nog även försöka hälsa på mitt gamla jobb eftersom min gamla chef börjat där igen.. =) NICE!!!!

Nä, nu ska jag se om potatisen är klar i ugnen och Robert håller på att grilla ute.. Gott sörrni!!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: