tisdag 27 april 2010

Duktiga oss!!

Har haft några jobbiga nätter med Tindra och inte sovit mycket så då blir man ju helt fucked up i huvudet oxå.. Man hänger liksom inte riktigt med i svängarna.. =)
Men ändå måste jag berömma Lena och mig som gått långpromenad på 2 timmar både i går och i dag... Och lika blir det i morgon.. Det är såå skönt att komma ut och röra på sig och så fort jag närmar mig "mördarbacken" kommer envisheten fram och jag går och går för att snabbt komma upp... Snart springer jag väl uppför.. =)

I dag har vi varit på BVC och vägt Tindra.. Hon hade gått upp till 5910 gram och har hunnit blivit 58 cm lång.. Fick även lite tips och råd av henne som kändes bra..

Nu har vi ätit "spagge och färsa" som Karin säger och för er som inte vet vad det är så är det spagetti och köttfärssås.. =)

Och på tal om Karin så får vi se om det kanske blir en Bollnästur den här veckan..

Sen måste jag ju visa er vad Tindra fick för fint av Staffan och Birgitta (min morbror) Perfekt till sommaren och hösten..




Nu säger jag gokväll och natti natti!

2 kommentarer:

Lena sa...

Javisst är vi duktiga!! Det ärbara att ta nya tag till i morgon..men ännu orkar jag inte din takt uppför mördarbacken..är inte lika envis!

Hörs i morgon! Sov gott!!

Kram

Karin sa...

Spagge å färsa, chirre å dirre... : ) det är grejer det! Jag har minst sagt fullt upp i veckan, så det gör inget om ni inte hinner med Bollnäs ; )) Men om - så måste vi såklart klämma in en dejt! Kramkram!!!