torsdag 15 april 2010

Karlskoga

Ja då har vi anlänt till Karlskoga!
Åkte strax efter 11 hemifrån och åkte förbi OK för jag väntade på ett paket som skulle komma i dag men det hade inte dykt upp och jag hade inte tid att vänta så vi fick fara utan mitt efterlängatde paket..

Tindra sov ända ner till Borlänge så där stannade jag och gav henne mat sen fortsatte vi färden och nästa stopp blev Hällefors där vi hälsade på Janet och Yvette. Himla kul att träffa dom igen, var ju i somras som vi sågs sist..

Kom till slut hem till mamma och pappa vid 18.30 så det var en lång dag i bilen men jag måste ge Tindra otroligt med beröm för hon har inte sagt ett pip på hela vägen..

Mamma hade bäddat spjälsängen så nu har jag lagt Tindra där och hon somnade direkt så vi får se hur länge hon sover där eftersom hon är van att sova bredvid mig.. =)

Nä, jag är så trött jag med så natti natti!

1 kommentar:

Karin sa...

Skönt att höra att resan gick bra! Otroligt att hon var snäll hela resan!! Vilken tjej! Kram från oss!!! Trevlig helg!