tisdag 20 april 2010

Tisdag

I natt ville Tindra ha mat 01.30 och hon hade ätit klart och rapat vid 02 men sen ville inte trollet sova så jag höll på att försöka få henne sova fram till 04 men då däckade både hon och jag... Sen vaknade hon 06.30 och ville ha mat igen... Då tog mamma henne tack och lov och matade henne så jag fick sova..
Jag vaknade strax före 10 och då var Tindra fortfarande vaken...

Jag knallade ner på stan med Tindra vid 11 tiden och först då somnade hon.. Sen kom mamma ner och mötte upp oss...
Shoppade kläder till mig.. =) Skönt att hitta nåt nytt och nu skulle jag även behöva ett par nya skor eller kängor.. Får se vad jag hittar...
Sen var vi på Leklådan så mamma köpte en dinglis till Tindra.. Jättesöt snutte...

Pappa har varit och hämtat min bil som jag lämnade in i går och sen åkte han och besiktade den åt mig igen (hade fått två skittvåor)..

På eftermiddan kom Staffan och Birgitta och hälsade på.. Tindra fick jättefina kläder! Har inte hunnit tagit kort på det men det kommer =)

Sen åkte mamma, pappa, jag och Tindra ner till Skolgärdet.. Jag var tvungen på ÖB och köpa ett vadderat kuvert till en traderaauktion, sen kollade jag på Skokanonen men hittade inget.. In på Netto och handlade lite men vilket B Ställe... Värsta oordningen i hyllorna, ingen struktur för fem öre.. Nä fy, där kommer jag nog aldrig mer handla... Sen gick jag in på Leklådan igen och köpte ett regnskydd till vagnen och nya nappar...

Ikväll har Tindra badat badkar för första gången och hon njöt i fulla drag... =)

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på TV..

Tack älskade mamma och pappa för all hjälp med Tindra och bilen.. =)

Puss & Kram & nyp i stjärten =)

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Leklådan kan man lita på.. :-) Elias vill alltid dit!

Förstår att det är skönt ändå att vara hemma såpass länge och slippa stressa runt till alla. Samtidigt som det är länge att vara hemifrån.. Både och det där.

Hoppas ni har det bra!
Kram