onsdag 14 april 2010

Karlsson gör comeback...

Har varit ute på en timmes promenad på förmiddan och sen har jag suttit i solen hos Lena och druckit kaffe.. Ja tänk vilka sköna dagar man har nu som mammaledig.. Bara glida runt och njuter av tillvaron..=) Fin fint dé =)

Och nu ska ni få höra på dagens nyhet! Karlsson ska göra comeback!!
Lördagen den 8 maj klockan 10 står jag startklar på Helsinge Motorstadion och ska alltså köra Folkrace!!!
Har varit sugen bra länge på att få åka och nu har jag fått låna en bil och har nyss anmält mig och blivit medlem i SMK Söderhamn
Självklart ska jag åka Saab och han jag får låna bilen av ska ner till Örebro helgen innan och köra backe med bilen men det skulle gå bra ändå.. Och skulle det bli nåt är det bara att avanmäla mig..
Ska ut till Flygstaden och få provåka när jag kommer från Karlskoga för det var ju några år sen jag körde, närmare bestämt 2003...
Så vi ses väl den 8 maj, för du kommer väl o kollar??? =)


Nu ska jag lägga dottern och sen börja packa inför morgondagen..

Tjing!

5 kommentarer:

Jessica sa...

Jag vet ju hur länge du varit sugen på att köra som en idiot (lagligt) ;-) Förstår att du längtar :D Ha det TOPPEN !!

Anncha sa...

Men va Fasen e det jag Läser.... Folkrace!! Kör Du Folkrace nu oxå?? Det har du aldrig sagt =D Grymt häftigt, det vill min Jim oxå börja med :)
Har vi varit o kollat på flera ggr, Syrrans Lars jobbar där som Funktionär jämt. Kanske ska komma å kolla då =)

Malle sa...

Anncha: Jo jag har kört folkrace i 10 år.. Började när jag var 15.. Har varit sugen länge och nu är det äntligen dax.. =)
Kram

Lena sa...

Det kan vi inte bara missa!! Ha det bra på trippen. Vi tar igen promenaderna när du kommer hem!!

Kram!

Anna sa...

Synd att ja inte får se :-)