lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Idag har varit en underbar dag, jättefint och härligt väder ute och min mage har varit hyfsad så vi har varit ute hela dagen...
Det kom en granne till oss i går kväll och han har två snöskotrar som han frågade om vi ville låna för han jobbar borta under veckorna.. Så vi var och hämtade dom i dag och har varit ute och åkt... Men såååå skönt!! Jag har inte åkt snöskoter sen jag var liten när vi var i Idre och det var nog första gången jag körde själv idag... Men vilken känsla... Jag var lite orolig hur det skulle gå med magen eftersom jag fortfarande känner av det men det gick....
Det var himla skönt att komma in i värmen sen och ta en dusch... Saknade badkar och en bastu i dag faktiskt...

Har kollat på Melodifestivalen ikväll och tagit det lugnt.. Det var bra artister i dag, Lili & Susie tyckte jag var bra, likaså Heat och Måns...
Ätit fil ikväll som vanligt och inolaxol... Varje dag får jag äta detta.. Låter som en stenkross när jag äter det men jag måste ju för magen...

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!

Inga kommentarer: