torsdag 12 februari 2009

Det blev en Maximus =)

Får gratulera Angelica & Nalle till deras lille Maximus som kom till världen idag! Så nu har Milo blivit storebror.. =) Allt hade gått bra så nu får vi väl snart åka till storstan och snosa bebis... =)
I dag har jag inte gjort så mycket men jag kom i alla fall ut på en promenad men jag har verkligen inga krafter så det fick bli en kort promenad...
Har ätit lite normalt för första gången idag, ett mosat ägg och en rostad macka utan kanter till frukost, champinjonsoppa till lunch, fil till mellanmål och en liten omelett till middag.. Det kändes bra och än så länge har det gått bra med magen...
Jag är i alla fall bättre i handflatorna men dess värre känner jag av det under fötterna nu och hur skönt är de tror ni???

Sen är jag lite nyfiken vilka ni är som är här och läser min blogg så sätt gärna ett avtryck i gästboken =)

Ja ja nu har jag skrivit detta 2 ggr för det första försvann av nån konstig anledning..

Ha en bra kväll!

Kramar

Inga kommentarer: