lördag 7 februari 2009

Flytande föda... igen...

Jag har i alla fall sovit i natt men vaknade med ont i magen i morse...
Åkte in till apoteket bl.a. och sen köpte jag mig faktiskt en ny t-shirt.. Åkte upp till Aquarena och simmade några längder igen och sen la jag mig i bastun och kopplade av.. Det var mycket skönt! Det är ju bra att röra lite på sig för magen men inte ta ut sig och det gjorde jag verkligen inte av några längder och ligga i bastun och filosofera.. =)
Har legat sen jag kom hem från stan men har skrapat två trisslotter och vann 25X2 på bägge.. Kul att få några kronor men det är bara att byta in dom till nya lotter...
Skulle egentligen ha varit ut i Hudiksvall ikväll ju och till Roberts pappa först eftersom han fyllt år men det blev inget av nåt... Hade inte orkat heller men jag hade verkligen sett fram emot att gå ut ikväll.. Det var ju så längesen men det får väl bli en annan gång...

Ja lördagen kommer mao bestå av fil och proviva.. Mmmm så gott... =)

Hejdå!

Inga kommentarer: