söndag 8 februari 2009

Insnöad...

Shit vad snö det vräker ner och har gjort sen i natt... Kolla själva..














Helt otroligt alltså.. Ja de varnar ju att man ska helst hålla sig inomhus idag och det är var jag kommer vara.. Var ute och tog kort förut men det räckte..
Behöver väl inte säga i dag att jag har ont i magen och lever på flytande för det vet ni ju redan men jag börjar bli något less på det här nu...

La ut ett par jeans på Tradera förut, har knappt använt dom och de var redan för stora när jag köpte dom och då kan ni förstå att jag tappar dom nu... =)

Tog kort på kissarna förut.. För det första skulle jag äta glass men med två matvrak så gick inte de nå vidare...


Kolla vad lille Sotis har växt:





Nu ska jag gå o äta lite flytande lunch.. =)

Hörs!

Inga kommentarer: