torsdag 19 februari 2009

Som en klubbad säl...

Ja så känner jag mig.. Har inte mått så bra på några dar igen... Är så trött hela tiden och vaknar oftast med huvudvärk och hjärtklappning... Inte alls kul... Så jag ringde sjukvårdsrådgivningen förut och jag pratade med sköterskan säkert en halvtimma... Vi pratade om stress och om jobb men även om panikångest... Fick mig väl en tankeställare.. Hon frågade om jag ville boka en tid på jouren men jag vill inte det nu utan ska vänta ett par dar och sen om jag mår bättre...

Har inte gjort så mycket sen jag skrev sist... Jo bakade en sockerkaka i går och idag har mäklaren varit här och ska värdera om huset... Så får vi se vad det blir med...

Vägde mig ju i måndags i alla fall och hade gått ner -0,4 kg till... Har ju stannat upp i viktraset och det är väl bra de för jag ser ju hur slappt skinnet blir så nu är det dax att börja träna igen så fort jag blir frisk...

Ska lägga mig i soffan igen och kolla på TV...

Ha dé!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Malin my dear!! Jag har sagt det förut och säger det igen - man måste inte ha en depression för att få tillskott av Serotonin.. fråga mig... I know! Jag råder dig till att testa en låg dos Sertralin el. dyl och ge det en månad så mår du nog bättre. Jag vill ju att du ska må bra och jag är förvånad att ingen läkare har rått dig till detta tidigare! Pusspuss!