torsdag 26 februari 2009

Torsdag...

Kom hem i går kväll... Behövde lite miljöombyte och åkte bort över en natt.. Det var skönt att koppla av och ta det lugnt och få umgås med mina nära och kära.. =)
I dag har jag varit inne i stan.. Var på sjukhuset på lungröntgen och det tog hur lång tid som helst... Kärringen som skulle röntga mig hade ju inte bråttom direkt... Telefon ringde och hon stod en bra stund och sölade en massa skit samtidigt som jag stod avklädd i rummet bredvid och väntade på att bli röntgad... Ja ja.. Kom därifrån till slut i alla fall... Sen åkte jag och handlade och sen solade jag... Det var himla skönt... Känner mig så blek efter den här resan med sjukdomar så det var skönt att få lite färg...
Gjorde köttbullar och potatis när jag kom hem, och Robert sa: -Åh, vad gott det var med riktig mat... =) Ja det var ju faktiskt ett tag sen vi åt riktig husmanskost.. Har ju mest blivit soppor här på Rondellen ett tag så... =)

Pratade med Mia på jobbet förut, det var längesen och kul.. Hon är himla go och snäll den tjejen.. Så jag berättade att jag ska börja jobba halvtid på måndag..

Nä, nu ska jag kolla på TV och softa i soffan...

Ha en bra kväll!

Kramen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Marge and I längtar också efter dig faktiskt - pratade om det precis idag och inväntar dig på måndag! P&K&TH!

Malle sa...

Jag längtar er er oxå FAKTISKT! =) Ses om några dar!
Puss & Kram