måndag 16 februari 2009

Att glömma sin fru... =)

Idag kom grannarna och frågade om vi ville följa med på en skotertur så det gjorde vi.. Vi blev 4 skotrar som åkte i väg och efter en stund skulle vi stanna för att grilla korv men det stället passade inte riktigt så vi skulle fortsätta längre fram.. Jag och Robert åkte i väg först, sen kom Norling, Per-åke och sist Lennart och Eva.. Efter ca 5 min stannade vi och väntade in resten och när Lennart kom åkande och stannade precis framför oss fick jag se att inte Eva var med.... Jag frågade Lennart vart Eva var och han vände sig om och såg ut som ett frågetecken och utbrister -"Men vad fan"? Alla vi andra börjar skratta när vi inser att Lennart glömt Eva och åkt ifrån henne i skogen... :)
Jag vände och åkte och hämtade en mindre glad Eva i skogen och sen fortsatte vi tillbaka till de andra och stannade och grillade... =)
Slutet gott allting gott!! =)

Ska snart gå och lägga mig för magen krånglar lite..

Natti natti

Inga kommentarer: