onsdag 4 februari 2009

Ännu en dag har gått...

Hade en bokad tid kl 11 idag igen på jouren då jag skulle ta ett nytt CRP. Som tur var jobbade inte "toka" sen i måndags så jag fick en manlig läkare. CRP hade gått ner till 27 och det var ju bra att det går åt rätt håll.. Även om jag inte varit speciellt pigg idag, känt av magen och haft en ruskig huvudvärk.
Blev i alla fall sjukskriven tills på tisdag så då hoppas jag att jag är frisk så jag kan börja jobba igen..
Idag har vi fått upp spisfläkten hemma, fast de måste plocka ner den imorgon igen för den hamnade för långt ner och det måste kapas lite här och där... Suck.. Tänk, det är helt otroligt.. Inget kan få gå som vi vill nån gång... Bara en massa otur och utgifter... Konstigt att vi står upp än överhuvudtaget... Sen måste vi fixa luftvärmepumpen oxå... Blir väl inte heller en billig historia kan jag tänka mig..

Väntar i alla fall fortfarande på det där brevet jag pratat om förut.. Får se om det dimper ner i lådan snart eller inte..

Träffade en tjej förresten idag som har eget företag och var inte med i katalogen så henne listade jag ju självklart in... =)

Ska fortsätta kolla på Made in Sweden nu..

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: