fredag 6 februari 2009

Men jag då...

När ska jag kunna äta en god middag igen? Har gjort det ikväll men nu ligger jag i soffan med ont i magen igen... Hoppas innerligt att jag klarar mig inatt och att det inte blir värre...
I varje fall har jag varit till läkaren i dag igen och mina prover var väl inte så bra eller jag låg inom ramen fortfarande men det har gått upp och det tyder på att nåt är på gång i kroppen.. Läkaren kan inte säga till 100% att det beror på stress men förmodligen är det så... Jag ska ta nya prover om en månad och sen ska han skicka remiss till ögonmottagningen i Hudiksvall. Det skaver ju i ögonen på mig på kvällarna och det kan ha med det här att göra oxå.. From onsdag ska jag börja jobba halvtid ett tag framöver och det känns bra att komma igång med en mjukstart efter detta...
I morgon skulle egentligen jag gå ut i Hudiksvall, det är Björn Rosenström som spelar, och jag hade verkligen sett fram emot det men det blir inget av med det nu och jag hade nog inte orkat heller för den delen... Men det hade varit sååå skoj.. Suck... Vill ju oxå göra nåt skoj men snart så... Bara jag blir bättre.. =)

Förresten, jag har plockat fram bakmaskin idag och bakat bröd, med örter och soltorkade tomater.. Blev skitgott rent ut sagt!! Skulle ta kort på det och lägga ut men det har inte blivit nåt av det.. Gör de imorrn...

Nu ska jag kolla lite mer på TV sen är det dax att hälsa på John Blund!

Natti natti!

Inga kommentarer: