onsdag 11 februari 2009

Knölrosen...

...har spridit sig... Hela händerna på handflatorna har svullnat upp och är illröda.. Bränner som fan.. Magen, armarna, knäna och huvè... Tröttsamt.. Provade diska förut men det gick icke i varmvatten.. Brände som ja.. jag vet inte vad... Åkte i alla fall förbi jouren förut och ville kolla vad det är och de skulle släppa mig emellan två patienter men ändå satt jag där över en timma.. Något irriterad jag var... Och inte blev jag nå klokare heller..

På förmiddan i dag var vi i Bollnäs och jag var på jobbet och lämnade över mitt material på Söderhamn bl.a.... Var väl som vanligt på jobbet.. Same same...
Efter det följde Fia med mig till Albert & Herbert innan jag åkte hemöver...

Nu ska jag hänga en tvätt men innan ska jag lägga ut lite kort här.. Är ju rätt tråkigt att bara skriva o skriva och aldrig få se nå bilder så nu är det dax...

Gokissarna













Gulliga Sotis





Simba där han inte ska vara...







Älgarna som var hos grannen












Jag i nya jackan..












Nya jeans och T-shirt






Ja det var alles för ikväll!

Glöm inte kolla in Semestersvenskar kl. 20!

//Malle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän! Synd att jag inte hann prata mer med dig igår.. blev rejält dålig i går em så det var tur att jag gick hem! Känner mig bättre idag men känns bra att jag är hemma idag också! Men jag hänger ju med rätt bra ändå i ditt liv genom att gå ut här : ) Håller med Marit om att du ser jävligt fräsch ut för att vara så sjuk.. så sug åt dig!!! Pusspuss!

Malle sa...

Hej! Ja det var synd att vi inte hann prata.. Kanske ringer dig senare... Hahaha.. jag tycker jag är blek som ett lik och känner mig inte alls pigg.. men tack! =)
Hörs!
Puss & Kram