lördag 21 februari 2009

Tomt - Empty - Loppo

Ja det har varit ganska stiljte här ett par dar så därför känns allt rätt tomt eller ja.. Jag har inte haft så mycket att skriva därav ett par dars uppehåll....
I går tänkte jag försöka ge mig på att åka o prova träna och det gick.... NOT GOOD!! Åkte till Active Sportsclub här i Söderhamn och skulle ställa mig på crosstrainern men jag hann väl inte mer än upp och trampa ett par gånger förräns pulsen gick upp i 180!! Ja det är sant... Man håller i typ som handtag och som mäter pulsen... Helt sjukt alltså så det var bara att kliva av och så var det träningspasset över på ett par minuter... Känns inte alls bra men jag känner ju att jag inte mår så bra... Som nu t.ex. låg jag i soffan och så knackade det på dörren.. Jag visste att det var Laufey som kom så jag klev upp ur soffan och gick o mötte henne i hallen och vips så har jag värsta hjärtklappningen... Usch... Måste väl ringa sjukhuset på måndag igen.. men... mitt klippkort är snart slut där så då kanske jag får skaffa månadskort... Hahaha.... Nä tack... Jag tror jag klarar mig...

Har kollat på Melodifestivalen nu oxå men jag tyckte inte det var nåt speciellt i dag.. Tyckte i alla fall att Mikael Rickfors skulle gått vidare istället för de där i röda kavajerna.....

Nä tack och hej leverpastej...

Inga kommentarer: