lördag 7 februari 2009

Måste bara kommentera...

Har kollat på Melodifestivalen nu och ja.. Man kan ju undra hur folk röstar egentligen...Att Marie Serneholt och Shirley Clamp åkte ut direkt?? Ja Shirley var ju inte så jättebra i dag men Marie, hon borde gått vidare...
Och sen Caroline af Ugglas!!! Hur f*n kan hon gå vidare och få flest röster av utlandet?? Det var verkligen ingen melodifestival låt tycker jag men samtidigt som jag inte tyckte den var bra så var den ändå bra på nåt sätt... Eller som syrran sa: -Det ser ut som hon rymt från psyk med tvångströjan på sig... =) Ja jag tyckte den var lite ångestladdad faktiskt...
Tycker oxå det var synd att inte Nina Söderqvist gick vidare för den låten var bra...

Brudarna jag skulle vart ut med ikväll ringde förut... Gu vad kul de verkade ha... Vill me ju men här ligger man i soffan med magont och feber...

Pratade i alla fall med Elias, Filip och syrran på Skype förut så vi hade videosamtal, himla kul att se mina små godingar... =)

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag röstade på Nina (har ju jobbat med henne - bättre säljare har jag knappt skådat - ska va durå..) som har en superröst!! Wow! Men rock brukar ju inte gå hem i Schlagersammanhang... så det var ju synd.. Jag har också en hatkärlek till Ugglas - men jag gillar henne mer å mer! Sen tycker jag nog att det var bra med Alcazar till final för jag tror att en sån låt kan ha en chans i Europa (som jag för övrigt ej kommer att titta på iår för den är är så bedrövligt dålig å jävla lååång jävla värdelös å orättvis omröstning).. Ja det var nog allt ; D