måndag 2 februari 2009

Ökänd??!!

Började morgonen med att ringa sjukvårdsrådgivningen och hon som svarade måste ha vaknat på fel sida och nästa sköterska från HC hade nog också gjort detsamma så redan där var jag lite sur.. Sen skulle jag träffa läkaren kl. 11 och BARA 2,5 timma senare kom jag ut därifrån med en läkare som precis nästan skrikit åt mig att hon INTE ORKADE skriva ett sjukintyg och frågade istället om hon kunde skicka det???? Hon var tvungen att springa upp på HC för hon var en halvtimma sen... QUE??? Sen sa hon först till mig att hon inte skulle sjukskriva mig många dar för i nästa stund efter att ha sett proverna säga att jag ska vara hemma minst en vecka!!! Det var även på gränsen att hon skulle skicka mig till kirurgen??? i Hudiksvall... Ja herre jisses vilken människa... Men jag fick höra att hon är VÄL omtalad här och det är
nog inte så konstigt med tanke på vad jag fick vara med om idag.... I varje fall ska jag tillbaka på onsdag igen och ta ny CRP.

Nå väl... Nu till nåt roligare... Jag har ätit mat idag... Tomatsoppa till lunch och mos och kokt korv till middag... Smakade sååå bra!! Skönt att det går åt rätt håll..

Sen har jag vägt mig i dag för det är ju måndag och jag hade "bara" gått ner -4,7 kg förra veckan så totalt -15,7 kg... Kommer förmodligen gå upp nå kilo nu när jag börjar äta igen men sen ska jag allt följa mitt matschema igen.. =)

Skriver förresten på nya datorn nu.. Riktigt kanon!! Supernöjd!!

Nu orkar jag inget mer!

Gonatt!

Inga kommentarer: