torsdag 5 februari 2009

Ingen bra dag...

När jag skulle gå och lägga mig i går hade jag ont i magen och mådde illa igen... Suck.. Var och är livrädd att jag snart får ett "återfall" igen med mina fickor...
Hade ont i morse med och har haft hela dan... Men det ska ju vara bra att röra på sig så jag åkte in till simhallen och simmade några längder.. och NEJ! Inga 1000 meter som jag brukar utan NÅGRA längder.. Mer orkade jag inte men det var inte därför jag åkte dit egentligen utan det var bastun jag ville åt.. =) La mig på en handduk i bastun och bara va.. Sååå skönt att koppla av och kunna "stänga av" liksom från allt en stund.. Ja det var en skön förmiddag trots att magen varit med mig hela dan...
Efter det åkte vi hem och gjorde potatis och morotssoppa.. Det var gott.. Sen har jag suttit i soffan och läst och tagit de lugnt..
Förresten så ringde en sköterska i morse så läkaren ville träffa mig i morgon igen... Ska vara där 11,15 och då kanske jag kan få lite klarhet i saker och ting, även min huvudvärk som spökat hos mig i flera dagar...

Har fortfarande problem med luftvärmepumpen så Robert har varit uppe och eldat flera nätter nu, så jag hoppas den blir lagad snart...

Mia ringde nu... De åker till Egypten i morgon, tillbaka till samma ställe som vi var ihop 2006.. Så härligt!!! Jag skulle oxå vilja åka.... Hoppas de får bra väder...

Ha dé!

Kramen

Inga kommentarer: