fredag 1 maj 2009

1 maj...

Har varit en mycket seg dag i dag.... Kvällen var jättetrevlig i går.. Vi grillade och satt ute o åt... Jätteskönt! Sen gick vi in och kolla på TV och drack kaffe sen hade jag gjort tårta.. Och den var himla omtyckt.. =) Men sen började jag och Mårtensson dricka rom och cola.... Mmmmm.... Just de... Ja vi fick ha lite lucköppning i dag... Hahaha...

Laufey & Mårtensson

Robert & Björn

Efter frukosten idag tog vi en promenad till Mia & Uffe.. Det var helt underbart nere vid havet i dag, klarblå hummel, gassande sol och helt lugnt... Så jag har faktiskt fått lite färg i dag...
På eftermiddan åkte jag och Laufey in till stan och handlade till städdan i morgon... Sen har vi bara slappat... Kollar på Humorgalan nu...

I går fick vi finbesök... Grannkatten Ozzy kom o hälsade på... Han är så söt... Då kommer han alltid och går in och tar ett varv här och kollar läget... =) Han satt en stund inne på toa i går och Sotis och Ozzy är inte riktigt vänner än men Sotis förföljde Ozzy här inne så här sitter Ozzy inne i hörnet..



Jo sen fick vi annat besök oxå i går men inte lika fint... En padda som jag döpte till Peder... Han gick in på altan och satt sig.... Jag hämtade Simba och Sotis men Simba han sitter bara o tittar på paddan men Sotis var där och petade direkt och skulle börja leka... =)

Nä, GODNATT!

Inga kommentarer: