torsdag 9 juli 2009

Är det här Svensk sommar????

Men herregud alltså!!! Himlen har öppnat sig och det har vräkt ner HELA dan!!! Ja till att börja med kom det ju ca 100 mm regn i går här i Karlskoga och jag undrar hur mycket det kommit i dag hittills... SUCK!!

Rester efter hagelskuren som kom... =)




Ja och i dag har jag varit en sväng på stan och köpte en ny handväska, eller en lite större med ett Supermantecken på i guld mot den svarta väskan.. Lite cool faktiskt och halva priset..

Lite cool väska va?



Sen var jag och handlade mat till mamma och pappa... Hem med det och sprang mellan bilen och ytterdörren men blev dyngsur ändå...
Sen var jag ut till pappas jobb och kopierade lite papper åt mamma innan jag åkte hem och bakade muffins...
Sen har jag mest suttit och inte gjort ett dugg... Blir ju sååå himla less när det bara regnar hela tiden och man inte ens kan vara ute....
Men även om det "bara" regnat här så har inte Robert så skoj hemma... Där har det varit orkan i dag och tog tydligen ett stort träd på tomten som tog med sig rötterna och välte rakt över telefonledningen så nu har han varken hemtelefon eller internet i helgen... Stackarn... Men han klarar sig nog.. =)

Händer väl inte alltför mycket här ikväll, blir väl att ta det lugnt o kolla på TV...

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Lena sa...

Hello!
Hoppas du har det bra ändå trots vädret! Det är lika hemma i vilket fall..

Tänkte du matcha Roberts dress med din nya väska..hehe..

Kram!!

Malle sa...

Jodå, det är allt bra trots vädret.. =)
Hahahaha.. Ja det kanske vore nåt.. eller så får han låna den nästa gång han ska ha dressen på sig... =)

Kram