söndag 5 juli 2009

GRATTIS MAMMA!!!

Hipp hipp hurra på mamma och Angelicas födelsedag!
Hoppas ni haft varsin underbar dag med många presenter och tårta... Själv har jag varit helt utslagen... Fattar inte varför, är knappt så benen bär mig men det kan kanske bero på att vi höll på med veden i går... För det känns ju i kroppen kan jag säga...

I går kväll åkte vi till Albertina och åt mat! Jag har ju tjatat om det ett par veckor nu och det var enda chansen på ett par veckor så då tog vi den.. Anders, Lena och Per-Åke följde med... Är ju sååå himla mysigt där och otroligt god mat... Ja det är ju där jag har lärt mig äta fisk.. Eller... Rödspätta i alla fall.. =) Trodde kanske att vi skulle kunna ha suttit ute men det blåste så kallt så vi blev inomhus...






Blev en räkbakelse till förrätt...





... och räkfylld rödspätta till varmrätt..





.. och självklart en Mariestad... =)





Trevligt sällskap =)




Bodarna runt omkring hade tyvärr stängt när vi kom ut från restaurangen så det får bli nästa besök att gå o strosa lite...
Sen åkte vi hem och spelade kort hos Anders och Lena.. Blev en 500.. =) Vem vann?? ME, MYSELF AND I =) Fast jag hade hårt motstånd av Lena.. =) Grabbarna höll sig lite i bakgrunden.. Hahaha... GIRLPOWER!!!

Slocknade på 5 röda när vi kom hem.. Sååå trött.... Fast var bra sugen ett tag på att knalla bort till Sikfjärn där de hade fest och även trubadur...

Ja och som jag nämnde tidigare har jag varit otroligt trött i dag.. Vet inte varför.. Det är ju inte speciellt varmt ute heller så det kan vara värmen...

Vi grillade i alla fall grillspett och åt.. Mums vad gott det var...

Har ju skrivit tidigare om Enkrona och jag la ju bud där... Vann två auktioner och det gick jättefort att få det... Fiiint sörrni...


En kakburk och en mjölkkanna =)



Kolla även in den fina nyckelringen från Smartcaze.. Vill du köpa?? Hör av dig i så fall.. Har även snygga plånböcker och kreditkortshållare..




Har BARA 5 dar kvar att pendla nu innan semestern och har jag tur.. For ever.. =) Men behöver inte gå upp riktigt så tidigt i morgon för jag ska ta leverprov i Söderhamn klockan 8 innan det bär av mot Bollnäs och Lokaldelen...

Puss & Kram

Inga kommentarer: