lördag 18 juli 2009

Lata dagar...

Idag har jag verkligen haft en sån där lat dag, men det måste man väl få ha oxå när man har semester, eller hur?
Gick nog inte ur sängen förräns 11,30, kände att det var behövligt... Sen har jag bara softat...
Vi gick ner till Laufey och Björn en sväng och kollade in nya altanbygget.. Blir kanonbra! Så då frågade Laufey om vi skulle grilla ikväll så vi plockar ihop lite från oss och från dom och ska grilla lite spett... =) Sen fick jag rabarber av Laufey så nu har jag slängt ihop en rabarberpaj oxå.. =) Blir smarrigt dé...
Vad ska du göra ikväll då?
Sen gjorde jag ett "litet ryck" med veden som är kvar med.. Körde 3 kärror så i morgon måste vi ta resten för då ska det ju bli regn..
Sen ska jag bli duktig på att börja gå ut o gå varje morgon igen för min mage har börjat växa igen.. Suck.. Spelar ingen roll om jag tittar på nåt gott så går jag väl upp... Så nu lovar jag mig själv och inför er att jag ska börja motionera igen.. =)

Ha det fint!

Kram

3 kommentarer:

Anna sa...

Ja som en bomullstuss haha
Main coon/birma och lite perser :-)
Hoppas allt är bra.. Kramar

Karin sa...

här har du en till vars mage växer ; ) hur ska detta sluta??!! Ser att du har det bra på semestern och det har jag också! Nu står Klara å tjuter... adios!

Malle sa...

Ja men din mage har anledning att växa Karin.. =)
Jo det är bara fint, hur har ni det då?
Kram