tisdag 7 juli 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig...

Trodde jag hade 4 dar kvar att jobba innan semestern i morse när jag kom till jobbet men bestämde mig sedan för att gå hem redan vid lunch i dag... Så sagt och gjort!! SEMESTERN HAR BÖRJAT!! Sååå himla skönt även om jag inte fattat det än... Åkte hem och tvättade för i morgon bär det av mot Karlskoga hem till mamma och pappa... Behöver åka hem och hjälpa mamma för hon har tyvärr åkt på tarmfickor som jag lider av och det tar ju på krafterna kan man lugnt säga..

Nu ikväll åkte vi och hämtade min bil, som varit inlämnad... Sitter nu nya sommarsulor på och ny spännrulle så nu lät han inte som en fågel längre.. =)

Har inte orkat packa än utan gör det i morgon bitti efter en efterlängtad sovmorgon!! Har sovit dåligt i natt så i morgon ska jag sova ut innan jag kommer iväg...


Have a nice evening!

Inga kommentarer: