måndag 6 juli 2009

Bara 4 dar kvar...

Sen börjar semestern.. Ska bli såå underbart skönt...
Har varit otroligt trött på jobbet hela dan i dag trots att jag sovit gott i natt och fick sova lite längre än vanligt i morse... Åkte ju och tog nya leverprov innan jag åkte till jobbet...
Har gått trögt som bara den, märks att många företag är på semester eller snart ska ha så det är mycket svårt att få tag på folk... Får se hur resten av veckan går...

Efter jobbet mötte Robert upp mig så vi åkte och lämnade in min bil... Ska bytas spännrulle och sättas på nya sommarsulor... Blir nog nice =)

Sen åkte vi o handlade och tog en tur förbi Malin och Eve innan vi for hem... Robert skulle kolla om han kunde laga Eves cykel...

Nu har jag läst all reklam och kollat på Allsång på Liseberg så snart ska jag göra natten...

Gonatt!

Inga kommentarer: