fredag 10 juli 2009

Datorstrul..

Har suttit inne hela förmiddan och rensat min gamla dator som mamma och pappa haft, de har ju köpt en ny.. Har lagt över alla kort bl.a. Men sen den här nya datorn, ja den lever ju sitt eget liv.. Är redan virus i den som jag försökt få bort men än så länge har jag inte lyckats... Men den gamla burken kan vi i alla fall ställa undan eller om man kanske kan få nån krona för den om jag ska sälja den... Kostade mig ju "bara" över 30000:- för X antal år sen.. Ja jag tog ett sånt där hyrköp via mammas jobb och fan alltså vad de kan ta betalt... Nä, tacka vet jag att köpa direkt från butik.. Kommer aldrig mer gå på en sån nit...

Regnet har fortsatt i princip hela dan men äntligen har det gett sig och kanske kan man få se en solglimt snart...
Var ner på stan en sväng förut och köpte strumpor och lite småkrafs..

Nu har jag gjort mig ordning och tagit ett glas vin för ikväll ska jag, Sara och "Pajen" gå till Inger och käka lite och dricka lite vin.. Ska bli himla skoj att träffa och umgås med mina gamla vänner härifrån en stund.. Det var ju några år sen sist =)
Återkommer med bilder i morgon.. =)

Ha en bra fredagkväll!

Puss & Kram

Inga kommentarer: