måndag 20 juli 2009

Hoppas på en ny och bättre dag i morgon..

Ja i dag har det inte varit nån bra dag inte.. Vet inte om jag vaknade på fel sida men jag har varit sur och trött hela dan..
Men vi åkte in till stan en sväng för vi hade en del ärenden att göra men jag kände att jag bara ville hem... Och nu förstår jag varför...
Börjar få ont i tarmfickorna igen... SUCK!! Så jag har legat nerbäddad i soffan större delen av kvällen... Skönt det med... Men mindre skönt med ont i magen..

Var i alla fall in till Anders & Lena och grattade Anders på födelsedagen... Och ingen bebis har det blivit än heller... =) Men nu dröjer det nog inte.. Jag chansade ju på att den lille skulle komma i dag men icke... =)

Nä, nu ska jag bädda ner mig i sängen och hoppas på att jag mår bättre i morgon...

Natti natti!

3 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Trist med magen. Hoppas att du sover bort det inatt.. Kramis

Karin sa...

Krya på dig min vän! Kram

Malle sa...

Tack ska ni ha.. =) Tyvärr är det inte bättre idag så det får bli soffläge.. =)
Hoppas ni mår bra i alla fall...

Kramen