lördag 4 juli 2009

Slut i kroppen...

Hann inte skriva nåt i går... Men Robert och jag packade kylbagen och tog en tur med båten.. Vi har ju aldrig varit ute själva med båten utan de gånger vi varit ute har ju alltid varit med nån som rattat båten.. Men nu gjorde vi alltså "jungfruturen" själva.. Samtidigt som vi var redo att bege oss kom det ner två tjejer med sina barn och ville kolla när vi skulle åka iväg... Ja sa jag.. -Om vi kommer iväg för vi har aldrig varit ute själva med den och mitt i allt ståhej blev vi väl alldeles till oss så vi glömde sätta på oss flytvästarna.. =) Men jag rattade båten och kom iväg.. Hur galant som helst! *Stjärna till mig*... Vi åkte över till Vitgrund igen där vi var sist bara det att det blåste mer i dag.. Så där låg vi på bryggan och solade i ca 2 timmar men det började blåsa upp ännu mer...
Packade in allt i båten, på med flytvästarna och begav oss hemåt.. Robert fick ta befälet då.. =) Tyckte det var lite ruskigt för det gick så höga vågor men han körde galant och hem kom vi.. =) Men jag tror inte vi åker ut nåt mer när det blåser så mycket...
På em åkte vi till Bollnäs och grattade Janne som fyllde år.. Nybliven singel som han är köpte vi en stor pastaskål och ett kakfat till han.. =)
Sen var vi på Elgiganten och skulle kolla på en ny dammsugare men den vi ville ha var självklart slut..

Så fort vi kom hem i går kväll kom Malin och Evelina och sen Sami och Per-Åke så det var full stuga.. =)
Kollade på TV och softade.. Stupade i säng vid 00-tiden i natt...

Nu hela förmiddan har vi staplat ved... Så snart är all ved inne... SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!! Men nu gav vi oss för i dag och ska bege oss in till stan och lämna tillbaka min klänning jag köpte.. Den har redan gått sönder... SUCK!!

Höres!

Puss & Kram

Inga kommentarer: