tisdag 14 juli 2009

Semester från bloggen ett par dar...

Ja här har det varit fullt upp sen jag kom hem från Karlskoga.. I går åkte vi till Mia & Uffe och det blev en heldag med "all inclusive"... Började med att gå ner i studion och tatuerade mig.. =)

Min nya tattoo... =)



Blev helnöjd!!! DU ÄR SÅÅÅ DUKTIG MIN VÄN!! Sen klippte Robert sig...
Vi satt ute och softade på altan och blev bjudna på mat, helstekt fläskfilè, färsk potatis, sallad och goda såser.. =)

Den glade kocken Uffe.. =)



Mia torkar av bordet efter regnskuren..



Robert busar med Kevin.. =)



Sen en och annat glas vin och cider som sedan avslutades med en likör 43 med mjölk...

Uffe mätt och belåten njuter med en öl.. =)



Efter maten tog vi en promenad ner till Fagernäs och kollade på den fina sandstranden och beachvolleyplan.. =) Mycket nice så här ska vi nog ta en match snart.. =)

Plutten, tröttisen.. =)



Ja det blev verkligen en heldag, en riktigt mysig sådan, så vi var hemma efter 22.. Tack för i går och vi ses snart igen! =)

I dag har jag städat, skurat och tvättat =)... Skönt att ha det fräscht! Sen kom Malin, Evelina och Per-Åke hit och drack kaffe... Eve och jag var ute i skogen och plockade lite blåbär...
På eftermiddan åkte jag och Robert till Micke och Susanne och fikade.. Trevligt! Har bara träffat Micke en gång tidigare men aldrig Susanne och det hoppas jag blir fler gånger... =)
På hemvägen stannade vi och handlade mat så vi har något hemma när Janet, Henrik och Yvette kommer i morgon.. =) Det ska bli himla skoj...

Ha en bra kväll!

Kramen

2 kommentarer:

Mia sa...

Tack själv min bästa vän...vi måste göra om detta o då MÅSTE ni sova kvar :-)
Kram kram

Malle sa...

Ja absolut att vi ska!! =) Hörs och ses snart!
Kramisar