onsdag 22 juli 2009

Hallå solen....

I dag visade de ju på vädret att det skulle bli en stor sol men de glömde visst nämna alla moln som skulle vara framför... Hmmm... Jag laddade med bikini i morse och gick ut men fick gå in och klä på mig ganska snabbt... Så ena stunden är det sol och jättevarmt medans andra stunden kommer de där förbaskade molnen ivägen.. Ja ja.. Jag hoppas i alla fall att vi kan få nån mer dag med kanonväder så vi kan åka ut med båten och ligga och mysa på nån klippa... =)

Robert har åkt till Bollnäs till naprapaten så jag har passat på att ringa en massa samtal, bl.a. till Alecta för jag har fått för lite pengar därifrån...

Ikväll är vi bjudna till Lena & Anders på grillat så nu har jag slängt in en blåbärs- och jordgubbspaj i ugnen som vi kan äta till efterrätt... Mums.. =)

Måste ge mig ut i skogen oxå och plocka blåbär och kantareller... =)

Hörs senare!

Inga kommentarer: