söndag 19 juli 2009

Regn..

I går kväll kom Laufey och Björn hit så vi "kokade" ihop det vi hade hemma och gjorde grillspett... Blev jättegott så vi blev alldeles på tok för mätta... Sen hade ju jag bakat en rabarber och jordgubbspaj till efterrätt och den gick hem kan man lugnt säga.. =)
Laufey och jag satt ute hela kvällen och snackade och drack vin medans grabbarna var inne och kollade på TV..
Vi hade en himla mysig och trevlig kväll!

Sov till 09,45 i morse och det var både skönt och behövligt.. Åt frukost och hamnade framför en film på TV...
Tog en promenad till Humlegårdsstrand och mötte upp Laufey när hon slutade jobbet så det blev 7699 steg, 6,47 km, 406 kalorier på tiden 1,05.. Skönt.. Ska gå en långpromme varje dag nu.. Det skrev jag ju i går med men om jag skriver det flera gånger kanske jag får in det i skallen.. =)

Nä, slappa en sväng och få lite mer krafter..

Höres!

Inga kommentarer: